Piedāvās kvalitatīvu mājas tekstilu vidusmēra pircējam
Autors: Ilze Ivanova, 05/06/2008 10:18


Nupat, maija izskaņā, atklāts jauns mājas tekstila veikals “Dream”. Uzmanību saista ne tikai kvalitatīvās preces, bet arī pievilcīgais uzņēmuma zīmols, ko, pēc ilggadējas pieredzes reklāmas jomā, izveidojuši paši veikala īpašnieki. Par projektu stāsta DANA GONAGO, veikala DREAM īpašniece un pārdošanas direktore. 

Kāds ir veikala koncepts, kādiem cilvēkiem tas ir domāts?  

 

Veidojot DREAM brandu, mūsu izaicinājums bija pārdefinēt mājas tekstila kategorijas produktu kvalitātes-cenas attiecības un tirdzniecības konceptu standartus. Piedāvājam vidusmēra pircējam būtiski labākas kvalitātes preci labākā veikalā, kā līdz šim bija vidējais tirgus piedāvājums. DREAM nav tikai veikals - arī veikalā nopērkamā produkcija ir ar DREAM brandu, un ir ražota pēc īpaša pasūtījuma, rūpīgi kontrolējot izstrādājumu kvalitāti. Veikala koncepts - Realizē sapņus! Sapņi mēdz būt gan krāsaini, gan melnbalti, tāpēc arī veikala interjers ir veidots, sadalot telpu divās daļās - krāsainajā (DREAM Color) un melnbaltajā (DREAM White). Cilvēki miegā pavada trešdaļu no savas dzīves, mēs vēlētos, lai tas ir skaisti!

Vai piedāvātie produkti ir ekskluzīvi, paredzēti dāvanām un svētkiem, vai tās ir vienkārši augstas klases preces ikdienai?

Kā jau minēju, DREAM sūtība ir padarīt labas kvalitātes un dizaina gultasveļu pieejamu plašam cilvēku lokam. Tāpēc DREAM piedāvā trīs cenu kategoriju kvalitatīvu un izsmalcinātu gultasveļu - ikdienas, kas būtībā ir viesnīcu kvalitātes audums, kas nemainīgā kvalitātē iztur daudzkārtēju mazgāšanu, īpašo, kas ir ar kokvilnas vai zīda diegiem izšūta vai džakarda tehnikā austa gultasveļa un luksus, kas ir zīda gultasveļa. Papildus DREAM veikalā var iegādāties segas un spilvenus ar zīda, zosu vai pīļu dūnu pildījumu. Visi gultasveļas komplekti ir iepakoti skaistās, DREAM kastēs, kas būtībā ir gatavs iepakojums arī dāvanām. 

Ar ko līdz šim ir nodarbojušies "DREAM" veidotāji, kā radās ideja par šādu veikalu? 

Līdz šim esam strādājuši un turpinām strādāt mārketinga komunikāciju aģentūrās. Es iepriekš strādāju aģentūrās Metro Leo Burnett un Balta Communications, bet tagad vadu savu reklāmas aģentūru Marsh Advertising. Mans kolēģis Ģirts vada aģentūru Euro RSCG Riga .

Savas darbības laikā esam izstrādājuši desmitiem jaunu brandu un veidojuši komunikāciju esošajiem klientu brandiem, tāpēc, veidojot DREAM, tika liktas lietās visas darba pieredzē uzkrātās zināšanas. Ideja veidot savu brendu radās, jo bija vēlēšanās redzēt taustāmu sava darba rezultātu.


Kā vērtējat interjera un tekstila preču tirgu Latvijā?
 

Interjera un tekstila preču tirgus Latvijā ir ļoti polarizēts - ir lielveikalos nopērkamā lētā, cenai atbilstošas kvalitātes gultasveļa un, bez vērā ņemama vidusceļa, ļoti dārga un ekskluzīva gultasveļa. DREAM veidos spēcīgu piedāvājuma vidusslāni, vienlaikus konkurējot ar dārgo un ekskluzīvo piedāvājumu. Līdzīga situācija ir ar tirdzniecības konceptiem Latvijā kopumā - ja tā padomā Latvijā ļoti trūkst spilgtu, spēcīgu un atšķirīga idejā balstītu tirdzniecības konceptu - parasti tie kopē viens otru vai veiksmīgus ārzemju paraugus. Un nebūšu oriģināla, ja teikšu, ka šobrīd nav pats pateicīgākais brīdis sākt uzņēmējdarbību tirdzniecībā, jo cilvēki tērē piesardzīgāk, daudzi nespēj nomaksāt optimistiskajā periodā paņemtos hipotekāros kredītus, utml. Tomēr tirgus izpēte parādīja, ka mājas tekstila tirgū joprojām ir nišas, un mēs nolēmām sākt DREAM tieši šobrīd.

Kā prognozējat pirmos veikala darbības mēnešus un tālāku darbu?  

DREAM veikals tika atvērts maija beigās - pirmajās saulainajās brīvdienās Latvijā, kad cilvēkiem tirdzniecības centra apmeklējums nav tā aktuālākā nodarbe.  Tāpat tas ir laiks, kad cilvēki skaita dienas līdz algai. Tomēr visi veikala apmeklētāji, pat tie daži, kas aizgāja bez pirkuma, bija patīkami pārsteigti par DREAM gultasveļas kvalitāti, cenu un veikala konceptu kopumā. Tas ļauj ar optimismu skatīties nākotnē.